Fredag!

Sitter här i soffan mår så där halvbra.. Lite små sjuk sådär.. Igår va en pärs ... gick till jobbet strax innan 05 kunde ändå inte sova efter 03,00 svettades frös hela tiden. Tänkte va fan gör jag här... orkar inte vill inte... men men bit ihop... sen knaprade jag på lite ipren och alvedon då gick det ju finfint... Sen på eftermiddagen blev det många filmer med barnen kände mig som världens lataste mamma som bara låg i soffan och tryckte på play så fort filmen va slut... sen kom det där som va ännu värre.... hungrig mamma.... NÄ jag orkar inte... det kan man inte säga till en 2 och 3 åring, kände efter lite extra om jag bara inbillade mig att ha sån sjuk värk ikroppen .. nä det gjorde jag inte kunde fan inte resa mig.. ringde min kära mamma om hon kunde göra lite gröt och komma hit ( lite bortskämd e jag kanske) men då hade hon fått för sej att hon skulle plocka svamp, men som tydligen slutade med lingon... jaja... Sen kom kära P hem och tog hand om sin döende tjej.. :) Fan va vek man kan vara.... men hade faktiskt 40 C feber det är rätt kämpigt kroppen vill inte riktigt då.....Nu sitter jag här och känner efter, egentligen så lockar soffan och en bra TV fredag mer än jobba just nu, kroppen värker och halsen gör ONT! Men va fan jag orkar nog jobba..
Sen ser jag verkligen fram emot helgen jag och barnen ska åka med mor och Tjinge till munkfors är träningsturnering fär GIKs A-lag Ska bli riktigt jävla kul med hockey nu igen.... :) Lilling kan ju inte åka med så han har bett mig att föra statistik under matchen haha ska se hur det går det är mkt jag ska hinna med att se i bytena....
Ha en trevlig helg alla! Nu dags för en dusch och piggna till och sen trippa bort till jobbet!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0