Borde tagit kanoten på denna tripp!


Denna helgen ska tillbringas i Munkfors tillsammans med mamma och Tjinge , Elias och livia. Avresa va 09.00 Vi kom iväg hyfsat i tid redan 09.15 :) När vi passerat golfbanan i Grästorp frågar Livia om vi e framme snart... Nja inte riktigt.. Vi har en bit kvar ... Då visste vi inte att resan skulle ta 2 timmar längre tid.... När vi kommer till Åmål får vi reda på av Yvonne som har redan passerat Åmål och kommit till Säffle Ringer och säger att det är översvärmmning där, de kan åka över men vi har ju husvagn vilket inte går lika bra!, så vi åker över Bengtfors och Årjäng... Vilket tar unfgefär 2 tim längre tid med husvagn.... Vi åker och åker och åker......Jag håller på och slummrar till när jag hör Morsan hojta och Tjinge säger nåt, jag öppnar ögonen och för ett ögonblick trodde jag att jag åkte båt... Det va en väldigt oväntad liten sjö mitt på vägen som dem hade glömt informera om... Tur Tjinge hade sån fart å husvagnen den hängde kvar:) Fan tänk om det är översvärming på denna vägen med.... Vi åker en bit till då kommer den där skylten ÖVERSVÄRMNING...

Men som tur va gick det och köra i vänstra körfältet! När barnen suttit i bilen i 7 tim böjar dem faktiskt tröttna vilket e fullt förståligt...

Men som tur är vi framme vid ishallen kommer in och JIPPI 3 min kvar av matchen :) Gik vann iallafall!! Lilling bad mi föra Satistik lyckat.. Får se om han blir nöjd... Det är ju inte lätt att ha koll på allt vart skotten går vem som sköt vilka är inne på isen..Tekningar ja allt....  Matchen mot Grums fick vi ju se hela iallafall :) .. Som också blev vinst! Nu sitter vi här i husvagnen och väntar på att Gik ska spela kl 14.00.  Det regnar ta mej tusan hela tiden och då menar jag att det vräker ner..mysigt har vi det ialllafall. Nu rockar vi loss till Lasse Stefanz..ja ni förstår :

Nu e det dags för lite uppfräschning av fröken Andersson!



HA det bra allihopa!!

## Hejja GIK##

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0