Sonday morning!

Hej hopp! En Söndag det regnar.....Otippat nä inte direkt... Hade planer på att spackla väggarna i lekstugan i dag men har ett problem kroppen och hjärna samarbetar inte riktigt Hjärnan säger ut och jobba men kroppen sitter kvar här framför datorn och blev helt förlamad och kan absolut inte tänka sig och ta en spackelspade i händerna idag..... 
Så jag vet inte men jag får nog se till och hitta på nåt annat... Behöver tvätta , Städa Fixa till mitt hår som totalt förfaller vill ju inte klippa mig än ska växa lite till så jag kan göra nån annan frisyr.. men fan t.o.m mitt hår växer bara på bredden......hehe . Ska kanske ta en tur med saxen själv eller så blir det som det brukar att frisören får sätta saxen i mitt hår och jag hör mig själv säga 
- Ja klipp kort hur kort som helst, gör vad du vill, men samtidigt som jag hör mig själv säga det undrar jag vem tusan sa det där... va det verkligen jag? , Så går jag därifrån med superkort på en sida och lite längre på den andra... Men det finns dem som säger du e så cool i håret.. Ja man tackar :) ... MEN snart kommer det låta så här 
Har ni sett Mi´s hår hon har sån där frisyr som va modern början 2000-tal... Hon borde ta och ändra sej lite hon har sett ut så de senaste 15 åren.... Ja så kommer det nog bli... ju mer jag sitter här och skriver och ser mig i spegeln ju närmare kommer saxen mitt huvud.....
Nu när jag ändå sitter här och inte får nåt gjort kanske jag skulle titta lite på arbetsmarknaden om det skulle finnas ett litet jobb?! typ 50 % skulle vara bra.. Trivs ju som fisken i.. på Shell.... Men det håller ju inte i all evighet..... 
TIME to do nåt vettigt nu! Ha en bra dag everyone!

"En persons livsfilosofi uttrycks inte på bästa sätt med ord. Den uttrycks med de val man gör"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0