onsdag kväll!

Sitter här i soffan och kikar på fotboll, Spurs leder med 2-0 över Youngboys, kval till Championsleauge... hejja Spurs men dem fick allt ett mål som egentligen skulle varit bortdömt solklar hands... Egentligen skiter jag väl i hur det går är bara kul att kika på.
Har faktiskt kommit hem från ännu ett Zumba pass som Mia Och Linda har det är superkul och dem är jätteduktiga    (över min förväntan, ja så är det , är jätteimpad )
MEN jag tror nog att jag det är några elaka baciller som har tänkt att bosätta sej i min kropp ett tag kroppen värker halsen gör ONT!  Alla är ta mig tusan förkylda nu! Kan det vara så att den däringa lördagen som var full med fest och ståhej har satt sej i kroppen på oss som va ute och dansa hela natten lång! Så mkt bybor ute på en och samma gång kanske inte är nåt bra koncept :) haha.... 

Fia har kommit hit efter jobbet och ska sällskapa oss här och låna våran soffa inatt :) Trevligt men som vanligt är jag inte så social.... Sitter ju och skriver här och när jag stänger av den kommer jag inta rygglägge i soffan ( viket för övrigt är världens goaste soffa att sova i ) ja just precis somna...
pip pip 04.30 i morgon ska jag stiga upp ta på mig den röda tröjan och bege mig till ett väldans trevligt arbete :)

Sov gott allihopa! zzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0