skräll... nä!

I helgen hade vi tjejkväll på badet, vi började med Zumba och lite bubbel, sen fortsatte vi med bubbelpol, cider, pasta sallad och prat... Vi hade det superbra. Avslutade kvällen på Lipz... ja dansa är kul men det känns nog som att jag får inse att man inte är 20 längre...... Men saken är den att allt kan ju inte gå bra... och det händer ju bara just det MIG!
Det va ju så att planera det är väl dumt så det blev lite bråttom innan jag skulle iväg på detta galej..... Började dagen med att gå fram på byn träffade då petters mormor och morfar och blev ditbjuden på middag vilket jag och barnen inte tackade nej till, så efter att vi ätit lite tog jag och barnen en sväng i bilen så de kunde somna en snabbis tiden började bli mkt och de behövde en power nap vilket går väldigt bra i bilen :) så strax efter 14.00 åkte jag till mamma med barnen efter som Petter jobbade till 16,00 kommer hem vid 14,30 och ska hämta Mia 15,00...Shit nu ska jag hitta nåt att ha på mej ikväll, packa träningskläder, badkläder smink , fest grejjer, fixa dressing göra en röra och just det shampo balsam ja ni vet... tänker borde lägga shampo i en påse men hinner inte tar ju 1 sek typ.. pucko..... mi!!! Så när jag står och ska duscha är mitt shampo slut... det va ju nytt..... F...n ....Tjejerna är snälla och säger att jag gärna får låna av dem.... men det va ju fullt HEMMA vilket betyder att det måste ligga schampo i hela min väska....JA på alla mina kläder jag skulle ha när vi skulle ut skärp, klänning, scarf, strumpbyxor..... ja allt.. Men det fixa sej.. snabbsköljning in i tummlaren skölja skärpet in på tork i bastun.....Och det va ju så att jag visste att det skulle bli så men så typiskt mig..... hehe...

Back to buissnes!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

varför är jag inte förvånad?

2010-09-22 @ 10:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0