tjenna

Lördag vilken wonderful day... Kom upp vid 06.00 och drog mig till gymmet.. en stund tänkte jag bara stänga av kl och ligga kvar.. men mitt samvete vakna och tog mig upp :)... Och fy tusan vad gött det är och komma igång så där på morgonen.... Då är jag pigg och glad tills efter lunchen då brukar jag säga till Petter att han får nog fixa iordning efter maten för jag måste nog vila lite med barnen... och då är det oftast bara jag som somnar :) Men det är det bästa att sova lite på dagen....SÅÅÅ skönt!!
ivanliga fall sitter barnen och tittar lite på barnkanalen när jag kommer hem från gymmet så gör vi frukost ihop och myser... Men idag när jag kom hem va det helt tyst alla sov fortfarnade :) Gött jag tar fram datorn kikar lite sätter på TV och bara njuter av lugnet :)  Barnen vaknar inte förrän nu halv nio... gött det va länge sen Elias sov så länge.. Livan är lite mer lik sin mor och ligger och drar länge om hon får... Jag gillar hennes kommentar nu när ELias nog väckte henne däruppe....
Livia: Varför är det redan go morron ??
Elias: Varför har vi sovit??
haha!

Och nu till det bästa denna lördag , det är ju Gik´s årsfest det brukar vara riktigt kul så jag hoppas dom lyckats iår med.. vilket jag är säker på att dom gjort :) Å först ska vi hem till familjen hansson :) Och ha det trevligt :) Barnen skickar vi på cirkus med Farmor och Bästa Sofia :) TACK! För att ni tar hand om dom.. !

Ha en hejdundrandes sköj lördag nu alla vänner!

SKÅL!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0