ja snö igen då!

DÅ var det tags att ta fram den där snöskyffeln igen!! som så många ggr redan har burits ner tigg källarn!! Jag e ju en vinter männsika men nu långtar även jag efter våren!! Känner mig riktigt redig var ute och sprang igår så även kvällen innan det!! + en morgonpromenad mellan 7,00-9,00 denna vecka!! skönt! Nu dags att ta på de första snöskorna jag hittar och skotta!!
Ikväll ska vi på revy med familjen Johansson! Trevligt! Blir ett väldigt kort inlägg då Elias står därnere och ropar mamma mamma mamma hela tiden.... förutom när han hittar på några hyss då e han tyst som musen!! och det är precis vad det är nu.. hmm!!!                                                                                                                Elias lusläser tidning så att han inte missar nåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0