Såå kul!

Igår va jag på revyn i Grästorp den va som vanligt väldigt bra men Guud vissa grejer skratta man ju såå att man har ju fortfarande kramp i kinderna... Nils spelade ju johnny casch i ett nummer ... Jösses vad snygg han va;)) sitter här och ler nu när jag skriver t.om!! :) Och barnen har sovit hos mormor och morfar inatt.. så nu e man helt utvilad , sååå skönt  frågan är hur utvilade morsan och tjinge jag tror att även Rasmus och Linus har sovit där ! Så fyra småttningar där Rasmus äldst på 2 och ett halvt år kan jag tänka mig att det har varit lite sisådär med sömnen!! Nä nu e det väl dags att ta och röja upp lite igen innan det ska rivas ut igen!! 
Och idag denna underbara Lördag finns det en hel del på programmet det är kul... Petter jobbar :( men jag och barnen och en massa andra folk ska gå livsloppet ut till tengene ska bli trevligt att gå den promenaden!! sen läängtar jag till kvällen kommer då vi givetvis släcker våra lampor och sen är det ju fotboll ikväll som jag längtar va jättelänge sen jag såg på det!! Iallafall en vecka sen och då va det spanska ligan och min och petters lag spelade  Atletico Bilbao!
Ha en alldeles utmärkt grå dag!!!
Tycker att en bild på den ursöta blåbärstjejen avslutar detta inägg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0