Uppiffad!

JAA då kom den stora dagen!! Jag ska till frissan!! Ingen big deal egentligen, men jag som oftast tar saxen eller kniven ( en frisörgrejs såklart inte kökskniven) och klipper mig själv så e detta bara såå gött... Innan klippet såg jag ut som Robert Wells med en liten stubb mitt i allt hängande går!! Kan ni tänka er.. Men när jag satt där la jag fram en bild på Sanna Kallur och sa så.. fast inte riktigt.. och hon fatta precis!! När jag gick ut va jag hel nöjd, bara en sak FÄRGA HÅRET!! Har haft svart hår och egentligen är jag röd.. så det får färgas hela tiden!! Så hade planer på att bli lite rödhårig igen.. Har inte varit det på typ 11 -12 år!! Så det skulle vara kul och se hur man såg ut i den färgen nu!! Sticker in på HEMKÖP och köper lite färg. WOW när jag har färgat klart efter ett par timmar e jag rätt så lik min naturliga hårfärg!! Coolt.. såjädrans snygg man blev då ;). Ja nu vet man ju att det finns många som kommer undra va f-n har du gjort, man ska ju helst se ut som alla andra!! Och visst jag e rätt neutral och tråkig av mig annars men jag jobbar på att hitta min stil... Nu e det bara en ny garderob och 10 KG som ska bort sen e jag snyggaste morsan på byn!!;)

Kommentarer
Postat av: mia

Hörru dudu!! Jag tävlar om den platsen ;)

2009-03-17 @ 06:33:06
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: proppan

så du har skaffat blogg..nice. vil se ditt hår nu...men kommer ju snar hem igen =) klæm

2009-03-18 @ 09:38:00
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0