Pip Pip Pip

Skit vaknar kollar klockan 05,45 what... den skulle ju ringa 04,30 vilket den har gjort men va Fan jag har inte hört nåt hemskt pipande ljud.... Den förbaskade telefonen är på tok för lätt att stänga av i sömnen... Jag får ringa till Mathias som precis har kommit till tappen och styr upp det hela.... Inte bra det va ju inte länge sen sist det hände... Ja det ordna ju te sej... Men jag kunde nog inte riktigt släppa att jag försov mig.. Så imorse vaknade jag med ett ryck flyger upp ur sängen tänker fan inte igen... Ska slänga på mig kläderna MEN kollar kl 03.30....Va tusan ska jag upp och göra jag e ju ledig.... SOV!  Sen vaknar jag efer en stund igen kollar klockan nä den va bara 04.... Sista gången vid 6 kollar jag klockan igen och tänker flera ggr det är väl lördag jag ska inte jobba.. nä det ska jag inte.... eller nä... just det jag är ledig :) Ja nu har den riktiga väckarklockan avdammad och framställd nu är det slut med dessa dumheter med att sova lite för länge......Tänk vad en försovning sätter sig i själen haha .....

Se hela bilden

Ha en Trevlig lördag allihopa!


KÖSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0