Denna Dagen!

Tråkigt vad ska man hitta på! Petter jobbar vilket inte gör så mkt... Vi brukar inte vara så bra på att hitta på saker ihop..... Men jag ska ju oxå jobba idag.... Men inte förrän kl 15.00 Tiden går ju så sakta när man ska göra nåt kul!!...:) Har stora planer på att städa övervåningen lite... elle inga planer... det är mer ett måste!! Åh längtar till den 30 jan då sak Fia ha en hujedanamej födelsedagsbrakkalas:) Ska bli jättekul! Hoppas på barnvakt bara... det finns ju inte många att välja på eftersom de flesta ska dit!! Så mamma om du läser detta kan du ju ta det lite personligt :=)

Och Tessan då... min underbara vän.... Varför ska du må så här.... Jag vill ju att du ska må bra och kunna njuta av dessa månader som e så spännande! Jag håller mina tummar och hoppas allt jag bara kan att de kan hjälpa dej fort som tusan!!!! Livet e allt bra orättvist!!!! Du ska veta att jag tänker på dej mest hela tiden!!!! Ska komma och hälsa på dej snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0