Semester


2 Juli... Jag sitter i stugan på gardis och har det så skönt! Ser precis en hurtig människa som fått på sej sina löpar skor och springer förbi... Jag skulle ju oxå springa och vara redig men jag har lyckats glömma skorna.... osis.. och det va inte med flit! Petter är i ishallen och jobbar ( LÄNGTAR såå tills hockey säsongen börjar! ) Barnen sover och jag bara njuter och väntar på att Fotbollen ska börja.... och efter det försöka få med Petter ner och ta ett kvällsdopp :) Vi har varit på denna under bara plats ända sen i fredags vi tillbringade helgen tillsammans med Familjen Ehrnbecker mkt trevligt tills massa elaka baciller attackerade Anders så han blev lite dålig och fick åka hem tyvärr... Men jag och mia drack  goda groggar och sedan spelade lite kort när Petter väl kunde komma med och joina oss.... Fast hur det gick behöver vi inte prata om!! Jag har så klart varit inne och jobbat mån tis ons.... men men det måste en ju ska in och jobba imorgon men vi får nog ta och packa hem oss då för i helgen ska vi ut på galej jag och Petter fast på lite olika håll....Jag ska till Bergsgatan och Petter ska på " festival"... Nä nu e det dags att flytta sej inåt slå på television och hoppas på bra fotboll.......

"Bollen är så löst slagen att det börjar växa ogräs på den"
 
"Jag drog dej i armen då tog du livtag på mig vad ska jag göra då bygga med modelljärnväg nä vi måste ju spela fotboll"

Ha´t bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0