lycklig!!

Ja kan man vara annat än lycklig när man har två underbara barn och ja den bästa älskling som man bara kan ha!..Vem är det som är uppe på nätterna om barna e vakna.. vem är det som går upp på morgonen när barna vaknar... ja det är inte jag iallafall... runt 8 -9 kommer en super trött mamma upp och undrar hur länge de har varit uppe och helst skulle denna trötta människa som e jag vilja gå och lägga mig en stund till... JAG E SÅÅ TRÖTT e mina första ord... HALLÅ  tänk.. bortskämda människa!!!!  Jag har även ett underbart fint hus som jag trivs såå bra i... och som för alla andra husägare vill jag bara ha och göra de de de de ...man e ju aldrig nöjd.. men drömmar och ideèr måste man ha... Nä nu kan jag nog inte sittta framför datorn mer.. Petter denna underbara männsika har precis plockat i och ur diskmaskinen nu! klockan e snart elva så det är väl dags att tänka på kudden!:)

mina favvo killar

Det tar på krafterna!!


busgrabbarna  livan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0