Spritfrukost!!

Imorse kom Petter upp och bad mig vakna lite.... Livia har spytt... Jaha tänkte jag om hon nu redan hade gjort det kunde väl inte jag göra så mkt åt det... men jag tog på mig och gick ner.. och då förstod jag varför han bad mig komma ner... Livan nerspydd så hon satt i duschen och det va en del spy att torka i köket... både stol bord och golv!!!! och Elias som helst ville vara med och greja i denna gägga.. så det dick åt en rulle hushållspapper en del trasor och massa sprit!! Vi hade sprit frukost kan man tro av doften man möttes av i köket!!

att dessa små varelser kan släppa i från sej så mkt!!!

Kommentarer
Postat av: proppan

lillstrumpan då.hoppas hon blir bättre snart!

2009-04-28 @ 21:48:59
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0