Våren på väg...

Jag är väl inte direkt någon sommar männsika men visst e det härligt när våren kommer och man kan sitta ute och bara njuta av solens varma strålar som träffar en på kroppen och förhoppningsvis lämnar kvar lite spår i form av lite brunfärg.. elle jaja RÖD... egentligen tycker jag nog om sommar men med lite för mkt kg på kroppen som jag har haft hela mitt liv så e det bara en pina när man ska ha på sig lite kläder och man blir bara så jävla avundsjuk på alla perfekta människor...Och det där med och bada de sista åren har jag alltid sagt att jag inte gillar att bada... men jag ÄLSKAR att bada men det är en undanflykt från att visa sig i badkläder!!!.. Jag känner att jag är på ett väldigt "tycka synd om mig jag är tjock humör" så ska nog inte skriva mer om det.....har lite underbara bilder från dessa fina dagar!!
våran trädgårdsmästare Ingvar( Petters morfar) En toppen gubbe!! Elias kikar så det blir bra!
Sen hade han och Lilling Kafferep:) han e lite av  Elias favvo nu!
Tuffa liva
Mys Linus

Elias mumsar glass med...
 
Rasmus!

Kommentarer
Postat av: Mia

du är inte ensam vännen!!

2009-05-01 @ 00:39:19
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: marion

Åhh du bloggar, intressant =)

2009-05-02 @ 14:27:13
URL: http://fickminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0