vissa dagar vill man bara.....

Ja en söndag inte vilken söndag som helst utan en söndag full med allanballanägg...... Det är sådana här dagar som man skulle tycka det va skönt att sitta ute på en öde ö och man skulle inte längta efter nån bara njuta av lugn, tyshet och ENSAMHET!!! Dagen började med att Elias ville inget annat än att gå ut kl 07,00 imorse.. men det hade inte riktigt vi andra lust med.... så han va väl LITE sur och Livia e lite grinig nu får tänder, förkyld ,tät när hon andas och försvinn inte i 1 sek för då SKRIKER jag!!!! Sen skulle ju inte Livia äta mat skrik skrik skrik... jaja hon har ju lite sparat så det är nog ingen fara hon svälter nog inte:)) ja ELias tur att äta... näe näe lät det i från han... sen så va det höga toner från han med.... Ja ger upp, är inte på mitt bästa humör vid det här laget... Sen  opps en creme fraiche burk åker pladask i golvet utan lock... JA skvätter i hela köket...... Sen ja nu sätter vi oss och dricker kaffe... mmm vad gott.... NÄ för då häller jag UT HELA kaffekoppen över bordet ner på golvet... vi tog de stora kopparna idag...............Det är då man bara vill lägga sej ner och skrika JAG VILL INTE JAG VILL INTE!!!! Idag har det varit många 123456789 10 tänkades hos mig....
Sen fick jag besök av Frida och Rut det va väldigt trevligt!!
 Nu sover gullungarna så skönt och jag undrar hur de små söta varelserna kan få en att gå upp i atomer.... Men som sagt man älskar sina barn men ibland 24 timmar om dygnet varje dag... så får man känna att jag orkar, vill inte, känner inte fört lämna mig iFred...!!! Tror nog att alla känner så men man får ju inte säga att man inte orkar med sina barn... Då e man väl en dålig männsika... men det tycker inte jag det är bara sanning!!! Det räcker med ett litet break på några timmar så man kan samla lite nya krafter och vila hjärnan lite så e man på G igen!!

man blir galen ibland.......

Kommentarer
Postat av: Mia

helt sant, vännen!

2009-04-05 @ 20:50:45
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: proppan

va äcklig du ser ut...din son sover nu så jag passar på att uppdatera lite=)

2009-04-08 @ 11:09:58
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har du nånsin fastnat för en TV-serie?



Kommentera på min blogg!



P.S Din blogg är jättesnygg! =D

2009-04-08 @ 11:12:12
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0