SÖndag!!

Ja en Söndag igen.. igår va det samling framför Tv:n då vi va tvungna att se på MelodiFinalen som varken jag elle Petter egentligen e så noga med.. Speciellt inte Petter som egentligen är allergisk på schlager och dansband... men en grogg i handen och trevligt sällskap tror jag även att han trivdes!! Tycker ju att Marlenas låta va väldigt bra kul att den gick vidare har nog hyfsat stor chans i Moskva! Även om Ugglas va en favvo men hon kom ju 2:a:) Men nog om melodifestivalen...Själv har jag tillbringat hela dagen på akuten.....det är väldigt bra att den finns... men guuuuddd så tråkigt det är och ligga där och vänta! (speciellt när man mår okej men kroppen inte vill) Först sitter man i väntrummet... kan inte låta bli och snegla runt och fundera på vad det är för fel på dessa människor som sökt sej hit! Sen äntligen kommer en tjej ut och ropar Marie!! Jaa bingo( tänkte jag) min tur.. Så blir man liggandes i en sal tick tack tick tack.. det kommer nån... ne förbi...ja det tas prover sen vänta i flera timmar till sen kommer de in och klämmer lite sen vänta några timmar till.... sen kom en läkare och sa du kan åka hem.... TACK! Hoppas nu att man håller sej frisk och kry...Finns ju mycket annat man vill göra än att ligga på sjukhus! Tänker nu krypa ner till min kära sambo... Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0