BLÄÄ och JAA

Vad tråkigt det är nu.. tråkigt väder vad ska man göra.... Elias vill bara vara ute nu när vi e inne e han inte den gladaste killen.. och han testar mina gränser hela tiden.......Ja han e söt och go ändå men idag.... jag orkar inte... vill hitta på nåt tänkte åka och bada med barnen men det är inte så lätt med två barn och en mamma.. blir nog lite mkt känns det som.... Men jag har iallafall en riktigt rolig lördag att se fram emot.. har väntat på denna i veckor.... Sofia har nämligen fixat med lite tjejfest på gardesanna... tjohoo.. kanske första badet ska bli nu då... elle nä tror inte det!!!!  Tycker det är tråkigt att inte maria och tessan kunde komma... och de andra som inte ville komma ja det e ju synd för dem! Ha nu en riktigt trist fredag med förhoppningar om en roligare lördag:)
mys med fia! ögonen ser inte helt nyktra ut sofia!! och tungan smyger sej ut:)
Avslutar med att beställa Sol, Grillväder och en kall öl tills imorgon!!!

Todilooo

Kommentarer
Postat av: proppan

1 KALL ÖL?....HALLOJ!

va kul jag har oxå beställt samma sak som du..fast bytte ut ölet mot vin..lr ska jag ta öl me..?? hmmm...

2009-05-08 @ 22:33:39
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera hallojjag har ju ingen aning om vad som händer på Ågatan ju!

2009-05-20 @ 17:12:53
Postat av: mia

Tack för det underbara och uppenbara tipset till trappan. Det hade jag aldrig kommit på själv. Hade nästan planerat sova borta en tid ;)

2009-06-13 @ 10:37:51
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0