Me and my Sis!







Jag bara älskar denna underbara människa men det är bara så att vi är inte kloka nånstans när vi hittar på saker i hop! Det händer ALLTID nåt. Men det är ju det som är väldigt kul! Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska börja med.... Om det är dryckes bomber i ishallen eller bilfotografering på landsväg.... alla urflipp och fjanterier i affärer.... Nä det är bara så vi är Piff och puff eller även flams och trams... undra vem som är vem har fortfarande inte koll på det??.... Längtar tills jag träffar henne i morgon igen:)) Men okej.. det är klart att det kan bli LITE för mycket ibland..... Men det glömmer man av på 5 min....... Bad emma komma hit igår och hjälpa mig baka bröd.... MEN hon ballade ur.. jag hade 4 barn och en totalt värdelös kökshjälp... det är helt sant
Jag fick kliva över henne hela tiden:)
Ett kort från i somras:)) Hon är lite rädd för höjder så hon vill gärna gunga säkert!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

visst är det underbart med en syster! Nästan hela tiden!! =)

2009-11-25 @ 21:10:39
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: mamma

hur ni blev så här?

jag vet inte!!!!!!!!!

men jag älskar er!!

2009-11-27 @ 18:00:03
Postat av: mamma

hur ni blev så här?

jag vet inte!!!!!!!!!

men jag älskar er!

2009-11-27 @ 18:02:50
Postat av: Anonym

Ja du hur vi blev så här..... det har jag me undrat:) Men kul är det!!! Kan vi ha nån att brås på tro???

Älskar dej med mamma

2009-12-02 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0