jul jul

Nu är julen över... Shit vad jag inte riktigt har haft koll... Det har änna gått i ett ..... Men Julafton va trevlig som alltid god mat underbart att mysa med familjen och barnen va jätte glada. Trodde ju att Elias och Livia skulle vara lite blyga för tomten men dem ställde sej och hoppa och dansa framför tomten och ropa tomten tomten :) Och jag hade varit snäll i år med... vilket inte va helt oväntat!!! hehe..... MEN Så typiskt mig..... Petter öppnar sin första julklapp och säger till henkan... va tror du en sån kostar.... dem skrattar 149 :-... typ... okej jag hade glömt prislappen kvar..... aja... sen öppnar Henkan sitt... va tror de dessa kostar Petter.... Okej glömt prislappen därmed.... Sen skrattar båda igen... Då har jag beställt en grej till petter och har då inte öppnat lådan så där i ligger en faktura.... Sen frågar jag emma om T-shirten passa... Men hon hade inte fått nån... glömt den hemma... Men okej det va lite stressigt så innan jul..... Men jag ska skärpa te mig! Men alla fick iallafall julklappar :D










Elias gjorde hockeyklubba och puck :)



Det är inte ätt att dra en bob upp med 2 kids på och halt som tusan i backen..... men en trilla av då fanns det bara en kvar :)



Emma laddar för sitt första åk :) Hon vågade!



Elias tar Morfars glasögon.....



God jul!

Måste ju berätta att Elias har slutat med nappen!!! Vi bestämde att hänga ut den till tomten dagen innan julafton.... Så det gjorde vi... Han va ledsen när han s´kulle sova men skrek aldrig efter nappen han ville bara vara säker på att tomtmen hade hämtat den så han gick ner och kollade en gång..... Ooch den va borta! Så han lägger sej i sin säng och viskar till Livia
E : kan jag få låna din tutte ska bara smaka lite du får tillbaka den sen....
L : NEJ! Du får fråga pappa... klok tös det där....
och på morgonen låg det en stor julklapp där istället.....han har inte frågat efter nappen en enda gång :)
Livia har ju inte lämnat sin napp till tomten men på julafton sa hon att om tomten tog hennes napp fick han lämna tillbaka den i morgon "för då behöver jag den"...Hon är sköjjig hon

Go natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0