earth hour!!!

Ja det va ju inte så fel att släcka ner alla lampor och stänga av TV ,radio det blev ju en timme med god mat coh lite kortspel... sen så sattes TV.n på fort som bare den... Sverige mötte ju Portugal......
VI käka en riktigt god middag som bestod av Revbensspjäll och lite mojs... Jag tog allt det nyttiga jag kunde hitta i kylskåpet.. Det blev stekta tomater med dill och flingsalt, stekt sqasch med pressad lime och lite sambaolek, stekt svamp och paprika och lite sallad... sen krossade ja casewnötter med chili/lime smak och strödde över... Blev gott trots att jag inte visste ett skit vad jag höll på med ett tag:) Behövs inte pommes alltid.....


revbensspjällen som petter hade tilllagat ve alldeles utsökta! med en kall öl... gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0