Sjukhus!!

Va på sjukhuset idag skulle göra ett ultraljud på mitt hjärta som tydligen inte hade förstått det hela rätt.. men lite hjälp på traven med lite mediciner så har det kommit på spår igen!!!
Jag fundera på vad det kan bero på att mitt hjärta va lite stort mot vad det skulle vara!!! Kom på att det måste vara för att jag är en sån snäll och hjärtlig människa och har många människor i mitt lilla hjärta.. Finns otroligt många människor som jag tycker väldigt mycket om och då måste ju så klart hjärtat öppna sig och för att få plats med alla dessa!!! SÅ det hela beror på att jag är en sån hjärtligt snäll männsika med många härliga människor i min närhet!!!! Elle???? ;))
                                                      
                                                       Ja här är ett äkta GIK hjärta;))

Kommentarer
Postat av: Mia

men oj! Var det allvarligt? Hjärtat är inte att leka med, det ska vara med länge det.

2009-04-03 @ 20:42:06
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0