Bowling!!

Igår åkt jag till Hjo, mor och tjinge har husvagnen där, så jag skulle lämna mina barn eftersom vi ska på Diggiloo idag med familjen Johansson ska bli vääldigt trevligt att umgås hela stora familjen även maria och Maciej!!! Och det är väldigt skönt att vara utan barn från lör till mån!!! sen har man nya krafter när de kommer hem! Hoppas det går bra för mamma och tjinge i husvagnen med busfröna!!När vi kom dit igår va Andersson/ Emanuelsson där.... efter 10 minuter hade väl vi ( barnen risat runt en del... Kissat i nya husvagnen lagt lite klickar med mos överallt i förtältet.....Hölt volymen på 100%... Men det är väl det som e det härliga med barn.....citat Tjinge: det är ju så det är, de e ju barn......och mamma va inte bitter åk ni.. vi tar hand om detta.... Tur vi har dem!!! Sen på måndag kommer det  låta så här gissar jag på..... Mamma: Det har varit jättekul.....och gått jättebra... men nu ska det bli skönt att lämna hem dem.. JaJa de har ju semtester nu...... De får ta igen sej lite... Barnen e inte jobbiga men väldigt aktiva och det måste hända nåt......annars fixar ELias det väldigt bra... det händer alltid nåt när han e med!!! Han e lik sin mamma säger dem som vet!
Ibland undrar jag.. man fattar inte hur Elias lyckas klanta sej och slå sej som han gör HELA tiden.... Men en dag när vi greja här hemma sa Petter till mig..... Varför har du sån otur jämnt???
Jag lyckas med det mest omöjliga med allt.... och e Så klantig....... ligger det en spik i ett enormt stort  rum så lyckas jag med all sannolikhet att trampa på den...genom att bara ta ett steg in i rummet! Så det gick upp ett ljus... Elias Är som mig!!!
Ja ialla fall nu tillbaka till hjo!!! Där blev det lite bowling!!!
Elias och ramus va inte dåliga!!
MEN vart e mitt klot!!!!
Henkan va en hejjare på detta!!
han hade en egen hejjarklack!

som sedan rymde!!!

för att  hamna bakom galler!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0