Då hände det man inte vill....

Denna dagen har varit kanon... kom upp i tid 05,20 och gjorde en smörgåstårta klar att leverera till SAAB! Sen kl 06,00 insåg jag att det va ingen ide och lägga sej då lilleman vaknar om en timme.. Så jag bakade en kladdkaka och gick till mina f.d postenkollegor.. Sen va det babysång, när vi kom hem putsade jag lite fönster det va inte gjort på ett och ett halvt år.....jag prioriterar inte det som ni förstår! Sen va det dags för lite fika livia får ett litet smörgåsrån och gnaga på medan brorsan ska få mat... men det tar ju några sek och värma hans mat..Så han hitta tydligen en ganska stor torr brödbit på golvet som han bytte med Livia.... Så börja jag mata Elias och undra Livia såg lite konstig ut.. och börja hosta!! ja ja det gör de ju jämnt..Okej dunka i ryggen så hostar hon nog till.. HJÄLP lite smått panik..Petter som gick första hjälpen är inte hemma...Det händer ju tittsomtätt att man tror de sätter sej i halsen så man blir lite nervös och lyssnar så de andas som vanligt och alltid så gör dem ju det....men inte denna gången NU har hon täppt till det lilla viktiga hålet...Nu börjar paniken på riktigt ..vad...hur..hjälp....slänger upp henne på benet och dunkar skakar minns inte riktigt... plupp där kom en alldelles för stor torr smörgåsbit ut...Ja hädanefter ska Elias oxå få en bit kex om han vill så han slipper lura syrran...Nu har de precis lagt sej i sina små sängar bre´ve´ varandra och snussar och sover!!! Så nu ska jag kila ner till köket och få lite kvällsmat..Luktar riktigt gott!! HA en trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: proppis

hørru babymama..jag vill ta kørkort!!!!!

2009-03-19 @ 13:18:25
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0