Söndagsmiddag!

Idag fick vi äntligen till det med en lite träff jag och Emmorna! Jag bjöd hit dem på en tre rätters middag kl 18 Petter sluta ju 16 så då hade jag ju masa tid på mej att fixa till maten.... Men som vanligt sket sig min planering... Började med maten vid 16.45... Men hann göra en förätt som bestod av en toast med skinka / purjoröra rullad i krossade ostbågar.... Sen blev det stekt kycklning med som jag la vitlöksost och casewnötter i mellan och smörddeg över.... Sen avslutade vi med chokladmousse och nötgrädde......Och Jag va klar innan dem kom... :) Och det är alltid lika kul att träffas ...... Det finns inget som är tråkigt när vi är inom 4 väggar... dem är så underbara!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0