Filmkväll!

Jo igår va det så att vi skulle kolla på en film igår jag och systeryster..... Benny hade rekommenderat en film som skulle vara skitkul!! Det händer inte speciellt ofta elle aldrig att vi slappar i en soffa och inte gör nåt.....
Jo rå så att vi fick i filmen i DVDn, det blev bild.... Ja nu börjar filmen... Vad nu vi ska behöva välja vilken version vi ska se på... WHAT... Vad Betyder det här...... Ja efter en stunds funderade väljer vi nåt..... Nu börjar det... elle... va va det här för version frågar jag Emma... Hon svarar hmmm.. jag vet inte... vi börjar om......sen säger Emma Jag tror det är filmen som börjat.....HaHa..... Ja Ja filmen kom igång....
Sen plingar det i mobilen...... Oj sa jag till Emma jag har visst somnat... Jag med sa Emma..... Det hade gått 20 min på filmen och klockan va 20,30........ Sen vakande jag igen när filmen var slut!!!  Vilken kväll..... Love my sister!!!!!!
Och filmen kanske vi ser på en annan dag!!!

Detta va iallafall väldigt komiskt igår....
Ha en snöig kul dag alla... snart ska jag gå och jobba en stund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0