Hmm

Jaha trodde det aldrig :)... Men idag har jag bytt bort Saaben och för en vecka sen sa jag att jag ska bara köra Saab.. hehe så blev det icke.... Utan för mitt fönster står nu en röd fin Skoda... Jag är helnöjd, hade inte ens provkört den när Petter åkte och köpte den idag... För en gångs skull litade jag på hans bedömmning vilket jag gjorde rätt i :)
Så 9000 får ny adress och det är inte vilken som helst.. den känner sig nog rättså hemma där, han och den blivande ägaren har träffats förut när den inte riktigt har samarbetat med mig. Ja den nya adressen är alltså oskarsgatan 52 :)
Det kommer nog en liten bild på min nya pärla men nu är den ute på en uppvisningstur !

Tuta och kör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0