Blöjfri!

Min lilla kille har helt plötsligt blivit stor.... Han är blöjfri , Han kom en dag i sommras och sa mamma inte ha blöja så vi tog av den och han sprang på toan... vi hade inte pratat om det alls... Det är fullt upp ändå så vi hade väl tänkt tanken att försöka potträna..men inte kommit längre,  men fjantigt tyckte ELias han sköter sej själv! Ingen konst att gå på toan,Han har kanske kissat ner sej högst 5-10 ggr på 1-2 mån han hajja direkt att han inte bara kunde kissa ibrallan :) Detta gick mkt lättare än jag trodde.. I min hjärna trodde jag de skulle kissa ner sej nån gång om dagen do nr 2 i kalsingen... skulle bli mkt tork och prat om toan men ikke har knappt tänkt på att han slutat med blöja! 
Han är bra redig min grabb :)  Ja jag nog om detta !

Ha en bra kväll!

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0