Mössa vantar..

11 september ( just det hela 9 år sedan al-Qaida va i farten sjukt fort tiden går) Ja ja  sommaren är slut och det närmar sej höst/ vinter....Och nu slutar man gnälla för att det är för VARMT nu kommer det vara alldeles för KALLT i stället... konstigt det där... när är vi nöjda... Visst är det en alldeles underbar årstid, Jag bara tycker det är så gött och hugga lite ved, tända en brasa åhh så mysigt det är :)....Och hemmet får sej en rejäl uppfräschning nu känner man för att städa och grejja lite inne det har jag typ inte gjort på hela sommaren.. ( jo visst har jag städat lite alltså) Har lite målar projekt på gång! .. som en vis man sa till mig färg gör underverk både på väggar och kvinnor :).
Och lite av det bästa HOCKEYN börjar igen! I morse vaknade jag till att Elias och Livia satt i deras sängar och sjöng hejja på grästorp, kämpa på GIK haha dem kan dem :) 
Visst kommer jag oxå gnälla på att det är så jävla kallt, men dra på en mössa gå ut känna kylan mot kinden.... Sätta sej i soffan med en filt och kopp kaffe lite tända ljus och brasan som sprakar.

                          
                                                          Välkommen hösten! 


Nu är det dags att dra på kläderna och bege sej till ishallen :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0